torsdag 1. desember 2011

1. desember

Forventninger og glede.
Pakkekalender med nesten 24 pakker.
Vi skal snart til Køben og de dagene blir det ikke pakke! ;)
Hjertelig velkommen til desember og førjulstiden!



Den fine brum-kalenderen broderte mamma til storebror sin første jul.
I pakkene er det ting til juleverksted og andre juleaktiviteter,
pluss noen bøker og forskjellige småting. I tillegg har jeg endelig
fått tak i noe jeg oppdaget for sent til kalenderen i fjor.

 

Julekrybben i playmo fant jeg her.
Hovedpersonen og foreldrene har jeg tatt ut
så de vil dukke opp senere i kalenderen.
Det samme gjør de tre visemenn.

Guttene var superfornøyde med den første luken.
Ser du forresten at den lille lykten faktisk lyser?

4 kommentarer:

  1. Imponerende med pakkekalender! Og søt, liten lykt, ja, tror vi har en sånn her hjemme også.

    SvarSlett
  2. Tenker det var to gutter som gledet seg til disse pakkene:)
    A holder på å lære seg å leke med playmo, og jeg lurte på om jeg skulle lage playmokalender i år. Men det sitter ikke helt enda, så jeg venter til neste år. Og denne julekrybba tror jeg kanskje, muligens kan være i kalenderen hos oss da, hvis den finnes enda, for den var fin:-)

    Ha en fin fredag og god helg,
    klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  3. Så kjekt tid for både barn og voksne dette! Koslig med pakkekalender :)
    Stilig at de har laget juleevangeliet i playmo, skulle visst om det, supert tips til pakkekalendergaver :)
    Ønsker deg en god fredag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Vi har også Playmobil her - lillesøster fikk Prinsessebryllup og storesøster fikk drager og etellerannet. ;)

    De elsker Playmobil og det er enkelt å ha slik kalender. :D

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails