søndag 28. april 2013

Bildeprosjekt 365: 77 - 83

Jeg vil så gjerne ta igjen det jeg ligger bak med publisering av bildeinnleggene mine, så her kommer enda et innlegg. :)

Dette er bildene fra uke 12

# 77 - Det våres 
Istapper på verandaen. Våren nærmer seg.

# 78 - Fuglemat
I barnehagen har guttene laget fuglematere i melkekartonger (eller fløte og juice som vi hadde ;) Vi har daglig besøk i fuglematerene som er fylt med solsikkefrø og annen fuglemat.

# 79 - Syk lillebror
Så fikk lillebror influensa også. Stakkars lille vennen min. Her sitter han i vinduet og venter på at storebror skal komme hjem fra barnehagen. 

# 80 - Matmuffins
Hjemme med syk lillebror i dag. For å friste sjuklingen med noe godt laget jeg muffins med ost og skinke.


# 81 - Påskehilsen
Et lite påskeegg til de ansatte i barnehagen. De flinke folkene som trøster, oppmunter og bryr seg om barna mine, fortjener litt snop til påsken. ;)


# 82 - Påskepynt
Eggeskall pyntet med fjær og med nysådd karse i. Fineste påskepynten som guttene har laget i barnehagen. 

# 83 - Palmesøndag
Vi har dratt på hytta i Trysil. Fantastisk skiføre og nydelig påskevær.


5 kommentarer:

  1. Saa mange fine minner!
    Et flott prosjekt med et bilde fra hver dag. Her gaar det litt opp og ned med bildetaking om dagen.
    Her har vi ogsaa hatt mye sykdom i det siste. Minstemann maa til spesialist med öret sitt og adrià har vaert forkjölet med feber i flere dager. I morgen blir det tilbake til skolen og marcus skal paa leirskole. Tror det kribler litt i magen hans. Spennende aa sove borte med alle klassekompisene:)

    SvarSlett
  2. Fine bilder. Kjenner jeg er glad det er en stund siden og at hestehoven endelig blomstrer.

    SvarSlett
  3. Oi, så mange fantastisk fine bilder :D

    SvarSlett
  4. Fiine bilder i fleng her ja :)

    Takk for alle dine fine ord inne hos meg, de gjør meg glad!
    Happy fredag og helg til deg!

    Jeg og mannen skal gjøre noe så barnslig som å bunkre oss inne og skru av alle telefoner – for denne helgen skal vi bare være oss <3

    klemklem

    SvarSlett
  5. Fine bilder Inger Lise:)
    Og nå vet jeg at vi må bake matmuffins neste uke;)

    God ny uke til deg
    og god klem:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails