søndag 22. september 2013

Bildeprosjekt 365: 133 - 139

Selvom jeg er bakpå med publiseringen, koser jeg meg veldig med bildeprosjektet mitt.
Her er bildene fra uke 20:

# 133 - Russeblåstjerne
Tenk at de sover under snøen hele vinteren og så titter de frem.
Like vakkert og magisk hver vår. 

# 134 - Overtidsmat
Sushi og vårruller.

# 135 - Handleliste
Storebror har skrevet handlelisten for 17 mai helgen. De ni første tingene ba jeg han skrive, den siste tingen dukket opp helt av seg selv...  ;) 

 #136 - 16.mai tog
Barnehagen venter på 16.mai toget de skal gå i. Og jeg får være med.
 Mammalykke!!

# 137 - Hurra for 17.mai
Fine bunaden min. En Oslodrakt som mamma laget til meg. 

# 138 - VÅR
Jeg graver i hagen, og lillebror finner nye kryp å hilse på.

 # 139 - Reker
Sommervarme dager midt i mai
- det må feires med rekemiddag ute på verandaen.


1 kommentar:

  1. Kjekt å følge deg slik gjennom året Inger-Lise:) Og så synes jeg egentlig det er litt fint at du ligger etter med publiseringen, blir sittende og mimre litt på månedene som var jeg:)
    Oslodrakten din er bare nydelig, har sett blider av den tidligere og har tenkt flere ganger å spørre hvor den er fra. Og så fint at det er mamman din som har laget den<3

    Håper dere er klar for ei ny uke, her starter det med ny skole og det har vært noen vanskelige uker frem til nå for han som ikke er så glad i nye ting. Jeg holder pusten og krysser fingrene for morgendagen men vet at det går seg til med tiden:)
    Varm klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails