fredag 13. september 2013

September

 Jeg liker høsten og særlig liker jeg september. 
Det er min måned. :)



Selv om sommeren knapt har sluppet taket, så er september startskuddet mitt for forberedelser til høst, vinter og litt jul. Jeg liker å være ute i god tid med planlegging. Og det har tydeligvis smittet over på lillebror som har ønskelisten til jul helt klar. Det blir nok en lang høst for blåbærplukkeren min... men klar er han! ;)


I år er jeg virkelig ute i god tid. En rekke adventskalendergaver er klare. Jeg har til og med noen julegaver i skapet allerede. Nylig oppdaget jeg lekmer.no, en nettbutikk med godt utvalg i leker, klesmerker og interiør til barnerommet. Så i kveld skal jeg klikke hjem flere gaver. I love nettshopping. :) Det blir garantert pysj til guttene med mønster fra filmen FLY som kommer på kino i oktober. (Fra de samme som produserte Lynet McQueen.) Og så havner det nok litt lego i handlekurven også. Endelig har jeg funnet en nettbutikk som ikke bare har godt utvalg, men de har salg på lego også. *hurra*

 Hvor er du. I høstmodus? 
Klar for jul? Eller fortsatt på sommerferie? 



Innlegget er laget i redaksjonelt samarbeid med lekmer.no

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder. :D
    Det finns något som kallas lekmer.se i Sverige. Jag undrar om det är samma butik?

    SvarSlett
  2. Heia du! Sååå koselig blogg du har her. La meg til som følger sporenstreks jeg altså. Så håper jeg at du har ei flott helg!!!

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig at du fant veien til meg. :)

      Slett

Related Posts with Thumbnails